Stage Kenia - Reisverslagen van Amy van den Enden - WaarBenJij.nu Stage Kenia - Reisverslagen van Amy van den Enden - WaarBenJij.nu

Stage Kenia

Ik ga 3 maandjes stage lopen in Kenia! de helft van de stage periode in Rangala en de andere helft in Kisumu! Blijf mijn blog volgen voor mooie gebeurtenissen en verhalen! xxxxxxx

Recente Reisverslagen:

30 Maart 2014

afscheid girls school, mama ngina

30 Maart 2014

monkeyrock en laatste weekendje in kisumu

12 Maart 2014

mama ngina

17 Februari 2014

they call us angelraisers!

14 Februari 2014

Sasaaaa
Amy

Hallo Allemaal, Ik ben Amy van den Enden en vertrek 1 Januari, voor 3 maanden naar KENIA! Ik ga hier stage lopen met 7 andere meiden van mijn leeftijd, en we worden verdeeld in 2 groepen. mijn groep begint in Rangala het arme gedeelte van Kenia, hier loop ik stage bij een meisjes school. Als de helft om is van de stage periode hebben we een wisselweek en gaan we op Safari. Na de wisselweek starten we in Kisumu het 'rijkere' gedeelte van Kenia, Hier loop ik stage bij een weeshuis. Ik heb er kei veel zin in en hoop heel veel met jullie te delen via deze Blog! xxxxxxxxx

Actief sinds 09 Dec. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7908

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 01 April 2014

Stage Kenia

Landen bezocht: