hoi allemaal - Reisverslag uit Rangala, Kenia van Amy Enden - WaarBenJij.nu hoi allemaal - Reisverslag uit Rangala, Kenia van Amy Enden - WaarBenJij.nu

hoi allemaal

Door: amy

Blijf op de hoogte en volg Amy

15 Januari 2014 | Kenia, Rangala

Bij deze wil ik iedereen laten weten dat mijn reisverslag hopelijk maandag online zal zijn, dit omdat ik nu in Rangala ben en het internet hier niet optimaal is.

Allemaal vele groetjes en liefs van Amy

  • 15 Januari 2014 - 20:44

    Sven:

    2 woorden 9 letters: duurt lang :p

  • 16 Januari 2014 - 02:52

    Steffi:

    En dit noem jij een verslag? Probeer er 1 zonder foto's :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Hallo Allemaal, Ik ben Amy van den Enden en vertrek 1 Januari, voor 3 maanden naar KENIA! Ik ga hier stage lopen met 7 andere meiden van mijn leeftijd, en we worden verdeeld in 2 groepen. mijn groep begint in Rangala het arme gedeelte van Kenia, hier loop ik stage bij een meisjes school. Als de helft om is van de stage periode hebben we een wisselweek en gaan we op Safari. Na de wisselweek starten we in Kisumu het 'rijkere' gedeelte van Kenia, Hier loop ik stage bij een weeshuis. Ik heb er kei veel zin in en hoop heel veel met jullie te delen via deze Blog! xxxxxxxxx

Actief sinds 09 Dec. 2013
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 7924

Voorgaande reizen:

01 Januari 2014 - 01 April 2014

Stage Kenia

Landen bezocht: